perjantai 25. kesäkuuta 2010

Juhannuskynnet




Vihdoin ja viimein uudet kynnet.
Sain viime viikolla uuden kameran ja eilen vasta tajusin mistä saan lähikuva-toiminnon, hyvä minä.
Kynsiä oon viikon aikana tehnyt muutamia, mutta tässä keskiviikkona tekemäni juhannuskynnet.






Aluslakkana taas käytetty Kissin Ultra Growth (tuntuu muuten, että kynnet todella on kasvanu nopeammin!), sitten koko kynnelle Evelinen Party Colourin 377 glitterlakka, ja puolet kynnestä vinosti lakattu Lumenen Quick&Chicin sävyllä 14, Matkalla jonnekkin. Päälle lisäsin jokaiseen kynteen Seppälästä ostettuja kukkatarroja. Lumenen päällyslakka vielä ja juhannus voi alkaa.



Mun vasemman käden peukun, etusormen ja oikein käden keskisormen kynnet oli ollu jo pitkän aikaa revenneinä ja yritin paikkailla niitä kynsilakalla, mutta leikkasin ne nyt kuitenkin aika lyhyiks, joten nyt on kynsien kasvatus menossa. Kalkkitablettejakin aloin syömään, jos ne vaikka sais nää mun ohuet kynnet edes vähän vahvistumaan.



Löysin mun kynsilakoille hyvän laatikon, kun aiemmin ne vaan lojui pöydällä, eikä siinä mahtunu mitään tekemään. Barbapapa ja mamakin pääsi kuvaan. ;) Kuvat saa isommiksi klikkaamalla niitä.



Hyvää Juhannusta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti